Új fejléc és logó, mert itt az őszi szezon

A csütörtöki eső megihletett és az egyik ingyenes képszerkesztővel összeraktam a blogom új logóját. Aztán lecseréltem a fejlécet, szintén házi bütykölés, és a hátteret, amit blogspot készletéből választottam ki. Az élénk, világoszöld maradt a fő szín, mert jól esik a szemnek, így a léleknek is. Picit variáltam a jobb oldali modulsávon, ezt-azt kivettem, visszaraktam a rendszeres olvasókat és írtam köszöntőt is. Ideje volt, idén öt éves a blog. 
A logó szürkéskék háttéren fehér gombaforma, abban mosolygó ívű kocsányos tölgy hajtás és egy rózsaszín, jelképes szív. A háttér színe az esős időjárásra utal, amit kedvelnek a kedvenceink. A gombaforma az alap, és uralja a logót, a központi elem, azonban magába foglalja a szívet és az életet jelképező növényt is. A kocsányos tölgy a szülőföldemre utal, hiszen a legnemesebb őshonos fafajunk, és nagyon fontos partnere sokféle gombának. A szív utal a vonzalomra a gombák iránt és arra, hogy egészséges élelem a gomba és jót tesz testünknek-lelkünknek a természetjárás. A tölgyhajtás mosolygó íve a derűs bolondságra utal, ami elkapja az embert gombászat közben. Bizony, hogy jó az erdőt-mezőt járni és rálelni a gombákra. A sok íves vonal, lágy színek nőies jelleget adnak a logónak, ami nem véletlen, hiszen nő vagyok és a természetet is nőnek képzelem el. Ez egy kedves, játékra hívó logó. Csupa életöröm. Mondtam már, hogy imádom a gombákat és elolvadok az igazi erdőktől?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése