Mit csinálok bloggerként?

Egyik ismerősöm hagyományos munkakörökben gondolkozva el se tudja képzelni, hogy mennyire összetett munka a blogom szerkesztése. Egyszerre vagyok újságíró, lapszerkesztő, és természetfotós.
A 2012-es őszi fotón egy aprócska fülőke fotózása közben lettem megörökítve. Ez az egyik feladatom, hogy járom az élőhelyeket az év nagy részében és fotózok. Mindig jó érzés saját képekkel illusztrálni a cikkeimet. Azonban egzotikus vagy ritka gombáknál elkerülhetetlen, hogy máshonnan vegyek át képet. Ha szükséges, egy ingyenes képszerkesztő programmal javítok a kép színein, tehát egy picit értek a fotómanipuláláshoz is. Bár nem könnyű egy netbook kicsi monitorján érintős egérpaddal képeket szerkeszteni. Azonban eddig jól elboldogultam egyszerű eszközeimmel. Eleve a blog miatt vágytam egy netbookra. Tökéletes a munkámhoz. Azonban nemcsak az íróasztalnál gubbasztok, hanem 2014 májusa óta gombatúrákat is szervezek, tehát gyakran felpattanok a gép mellől és rohanok a hegyvidékre a csapatommal. Ez egy kiváló ötlet volt.
Mindig vágytam a túrázásra és teljesült az álmom. Ha minden jól alakul, a terveim egymás után megvalósulnak, akkor le fogom tenni a túravezetői vizsgát is. Hasznos végzettség, amire szükségem lesz. 

Ha azt gondoltad, hogy bloggernek lenni egyszerű és kényelmes, a blog az egy könnyű műfaj, most már beláthatod, hogy tévedtél.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése