Előadás közben

Az egyik hallgatómtól kaptam a fotót. Az előadás kezdetén készítette rólam. Nem a fotózás miatt mosolyogtam, szinte észre se vettem, csak a vaku villanásait észleltem a szemem sarkából. Jól éreztem magamat, azzal foglalkoztam, amit a legjobban szeretek: átadni az életörömemet. Amikor rákérdeztek az előadás végén, hogy honnan a lelkesedés, én röviden annyit válaszoltam, szeretem a gombákat. Bár be voltam sózva a nyilvános szereplés miatt, de nem ittam alkoholt stresszoldónak, még csokit sem ettem. Jobb szeretek tiszta fejjel, pusztán a saját képességeimre hagyatkozva megoldani feladatokat. Az Életünk fűszereit sikeresen bemutattam, és nemcsak én, hanem a közönségem is jól érezte magát. Nagyon gyorsan eltelt a kiszabott idő, ahogy az lenni szokott jó dolgok esetén. Várom az újabb alkalmat, amikor a kedvenceimről beszélhetek. Remélem, lesz valami a helyi gombaklubból! Egyelőre minden áll, pedig a szezon beindult.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése