Rajongói fejléc

Egy ideje figyelem az egyik kedvenc újságom megpróbáltatásait, és nem fér a fejembe, hogy értékei ellenére miért van állandó gondban? Biztos vagyok benne, hogy szükség van a Természetbúvár magazinra, és a hazai piac el tudná tartani, csak új üzleti tervre és némi marketingre lenne szüksége. Oké, gyorsan mondom, hogy egyikhez sem értek, tehát nincs nálam a mindenre megoldást jelentő tuti recept. Azonban laikusként is látom, hogy a magazin weblapját újra kell szerkeszteni, mert korszerűtlen. Valamikor a 90-es évek végén kezdő internetezőként készítettem hasonló oldalakat. Mindenki kipróbálja a honlap készítést, de aztán a többség inkább felfedezi az ingyenes szolgáltatásokat mint például én is a blogspotot. Kevesen lesznek profi honlap szerkesztők. Ez egy külön szakma. Ehhez sem értek, csak jó a szemem, tizenhat éve lógok a hálón és több száz oldalt láttam. Némi fogalmam van arról, hogy hogyan kéne kinéznie egy modern weblapnak. Szerintem jó lenne egy profit alkalmaznia az újságnak, ami tudom, hogy szegény, de talán lenne erre is pályázat.
Azt hiszem, még gondolkoznom kell a problémákon. Azonban a nemes ügyeket sosem adom fel, akkor sem, ha alapvetően pesszimista vagyok.

Kiegészítés: Az idei ötödik lapszámban van egy remek cikk a nemespenészekről, mint például a
Penicillium roqueforti. A cikket Dr. Maráz Anna írta. 

Megjegyzés: Szeptember egytől nem használok fel illusztrálásra máshonnan vett képeket, de a rajongói fejléchez szükségem volt egyre, amit innen vettem.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése