Könyvajánló

Szombat délután elsétáltam a könyvtárba továbbfolytatni a régi Természetbúvár számok átnézését. Kijegyzetelem és fénymásolom a Gombászösvényeken sorozatból az igazán érdekes részeket. Természetesen egy kezdő gombász az összes cikket érdekesnek fogja találni! Sőt jó lenne digitalizálni az egész magazint, ami nem lenne egyszerű feladat, hogy a rendkívül értékes tudásanyaga könnyebben elérhető legyen a fiatalok számára is. Tehát kezemben egy újabb adag magazinnal elindultam az olvasóteremben a kedvenc helyem felé, amikor az új könyvek polcán megakadt a tekintetem. Azonnal lepakoltam mindent a legközelebbi asztalra és csillogó szemmel léptem a természetbúvár szívemet azonnal rabul ejtő kötetekhez: A Kárpát-medence állatai, A Kárpát-medence gombái és növényei. Az utóbbit vettem el. Egyetlen egy kekeckedő gondolat ugrott elő, miközben elégedetten és mohón lapozgattam a könyvet, hogy miért nincs harmadik kötet, aminek a címe: A Kárpát-medence gombái? Sajnos a téma nagyságához mérten nyúlfaroknyi részt kaptak a gombák, 25 oldalt. Minden más csodálatos. A könyv nagyszerű. Ha lenne pénzem, gondolkodás nélkül megvenném a másik kötettel együtt. Kiváló és részletes a képanyaga. Nagyon jók a kis megjegyzések is. Számtalan meglepő és érdekes információt oszt meg a természet kedvelőivel. Maximálisan megéri az árát. Jó szívvel ajánlom.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése