A varázsgombák kapcsán néhány gondolatom

Számomra visszatetsző, hogy hazánkban tiltottak a pszichoaktív vegyületeket tartalmazó gombák termesztése, árusítása, fogyasztása. Pedig mekkora üzlet lenne a drogturizmus! Mi lehetnénk Európa Jamaicája. Gondoljunk bele, ugyan riasztólag hat a tudat-cselekvés-hangulat megváltozása a varázsgombák hatására, de szakértő segítségével, jól felkészülve inkább pozitív az élmény. Ha körülnézünk a hazánkban, eleve láthatjuk, hogy a hatalmi gépezet alkalmaz jó néhány tudat-cselekvés-hangulat módosító technikát. Ezek persze nem tiltottak, mert a hatalom érdeke, hogy folyamatosan félelemben tartsa az embereket. Szabad, önmagát ismerő emberekkel lehetetlenség lett volna megcsinálni azt a sok gazemberséget, ami itt lezajlott a 22 év alatt. Erre meg a varázsgombák a tiltottak. Annyi törvénytelenség történt, hogy megszámolni sem tudom. De ha én termesztenék itthon jópofa gombácskákat, pikk-pakk börtönbe kerülnék. Ez az igazságtalanság nagyon szúrja az oldalamat. A gazemberek miért nem kerülnek börtönbe? Tudom, náluk a hatalom, a pénz és erre úgy vigyáznak, jobban tán az életüknél is. Gyűlölöm az olyan embereket, akik megszegik az élni és élni hagyni alapelvét. Ez a legszentebb alapelv, és ők a saját érdekeik miatt sorozatosan megszegték. A pszichoaktív szerek tiltása egy olyan országban, amelyben népbetegség az alkoholizmus, hatalmas öngól. Ekkora álszentségtől mindig leesik az állam és felmegy a vérnyomásom. Nem, én még sosem használtam pszichoaktív szert, mert épp elég nekem, hogy Magyarországon élek. Ennek az országnak elképesztő a tudatmódosító hatása. A sok búval baszott, kicsinyes, irigy, depressziós, pénzéhes ember mind a hatalom elnyomó rendszerének tudatmódosító hatását nyögi, de ezt észre sose veszi. Aztán a többség álszenten pislog vagy fúj a kivándorlókra. Pedig számomra érthető, hogy sokan már nem bírják tovább a negatív tudatmódosítás lélek torzító és életrövidítő hatásait. Ezért aztán elhagyják az országot.
Csak ennyit akartam mondani. De mindjárt lesz más is. Most kieresztettem a gőzt.

2 megjegyzés:

  1. Csak egy kis nyelvészkedés:

    "én még sosem használtam pszichoaktív szert"

    A "pszichoaktív" azt jelenti, hogy az idegrendszerre hatva módosítja a pszichés működést. Mint például a tea, a finomított cukor, a citromfű tea, marihuána, kávé, vagy a csokoládé. Drogok.

    Az alkohol meg persze egy nagyon súlyos keménydrog.

    VálaszTörlés
  2. Hadd nyelvészkedjek én is egy kicsit! Egyetértek a bejegyzéssel, sőt én tervezem is, hogy meghatározott célból kipróbálom. Amit módosításra javasolnék az a "Gyűlölöm az olyan embereket..." félmondat. Javasolnám a "nem szeretem az olyan hozzáállást..." vagy valami hasonló használatát. Sokszor nekem sem könnyű ilyen higgadtan fogalmazni, de igyekszem hozzászoktatni magam.

    VálaszTörlés